ondernemen-als-een-baas-def
fast-forward

Ondernemer van de maand: Mylène van Mylène Bouwman.nl

Nederland telt veel ondernemers. Veel van die ondernemers zijn begonnen met hun bedrijf uit pure passie. Ze gaan door het vuur voor hun onderneming en willen vooral zoveel mogelijk mensen bereiken en inspireren. Daarom is de rubriek Ondernemer van de maand in het leven geroepen om ondernemers een podium te bieden en hun verhaal te delen. 

Elke maand is er een andere ondernemer aan het woord. Deze keer is de beurt aan Mylène van Mylène Bouwman. Nieuwsgierig? Lees snel verder!

Vertel eens wie je bent

Mijn naam is Mylène Bouwman. Ik ben 21 jaar oud en ben tijdens mijn studie HBO Commerciële economie begonnen met mijn bedrijf in social media marketing.

Ik heb nu twee jaar een bedrijf en ben sinds een half jaar fulltime ondernemer. Ik help ondernemers om hun eigen verhaal te ontdekken en te delen online. Om vanuit die online inspiratie herkenning op te wekken en de mogelijkheid te krijgen om op een sociale manier fijne klanten aan te trekken en jouw aanbod te verkopen. Dit kan zowel vanuit een adviserende en coachende rol, als vanuit het volledig uitbesteden van je social media marketing.

Vertel eens wat over je bedrijf

Ik help ondernemers met social media marketing. (organisch en betaald bereik) Ik ben coach en marketeer. Wat betekent dat ik twee diensten aanbied: een begeleid traject & uitbesteden.

Hoe ben je ondernemer geworden?

Daar ben ik toevallig ingerold. Ik kom uit een ondernemersgezin, maar wilde absoluut geen ondernemer worden!. Ik wilde werkervaring opdoen, om zo mijn medestudenten een stapje voor te zijn op de arbeidsmarkt.

Ik kon geen bijbaan hierin vinden en deed eerst dingen vrijwillig. Dit werd opgepakt door een opdrachtgever van school, die mij vroeg om een gegeven advies te gaan uitvoeren. Toen heb ik me ingeschreven bij de KVK en van het een kwam het ander.

Op zoek naar tips en tricks om jouw kick-ass droom onderneming te lanceren of om jouw carrière te rocken? Meld je aan voor de nieuwsbrief.

* indicates required



 

 


Wat vind je het allerleukste aan ondernemen?

De vrijheid om zelf mijn tijd in te delen, om te experimenteren en innoveren. Constant bezig zijn met je eigen ontwikkeling en de resultaten daarvan zien.

>> Je bedrijf promoten? Dit zijn 8 effectieve manieren

Wat vind je het minst leuke aan ondernemen?

Je gaat gemakkelijk over je eigen grenzen heen.

Wat is jouw Big Hairy Audacious Goal? 

Ik heb er meerdere, maar één van de grootste doelen op dit moment is een eigen marketingbureau opzetten met personeel.

Ben je bezig met passief inkomen?

Naast mijn bedrijf heb ik een projectje lopen in affiliate marketing. En ik ben ik aan het kijken naar andere mogelijkheden, zoals dropshipping, online trainingen, beleggen, etc.

Wat zou je doen met je onderneming als tijd en geld geen rol zouden spelen? 

Ik zou enorm veel investeren in mijn eigen ontwikkeling en dat van mijn bedrijf. Ik zou de duurste coaches inhuren, seminars bezoeken, etc.

Om zo één van de beste marketingbureaus in Nederland te worden, een bekende spreker te worden, een boek te schrijven en ondernemers op een high level te coachen.

Wat is jouw ultieme tip aan andere ondernemers?

Investeer in jezelf.


Wil jij de volgende maand shinen in deze rubriek en iets vertellen over jouw bedrijf? Dat kan! Vul dan hier het formulier in met alle vragen en dan gieten we jouw antwoorden ook in een tof artikel.

Deel deze blog:

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Misschien vind je dit ook interessant:
De beste kantoormeubelen voor startups
Als je een nieuw bedrijf begint, ken je de uitdagingen: de kosten stapelen zich op, terwijl succes nog onzeker is. Je investeert liever  in je...
4 redenen om fulfilment uit te besteden 
Fulfilment heeft betrekking op het gehele logistieke proces na een orderafhandeling. In andere woorden: het opslaan van producten en verpakken en verzenden van orders. Dit...
Bedrijfsgegevens beschermen tegen cyberaanvallen
Een cyberaanval behoort wereldwijd tot de top drie grootste bedrijfsrisico’s. Het wordt daarom steeds belangrijker om je bedrijf te beschermen tegen cyberdreigingen. Deze risico’s kunnen...

NIETS MISSEN? SCHRIJF JE IN VOOR DE NIEUWSBRIEF